تعمیر پکیج آریستون ، از جمله تعمیراتی است که حتما تعمیرکار باید دانش کامل از این نوع پکیج دیواری داشته باشد  چرا که این پکیج ساخت کشور ایتالیاست و  تنظیمات پیچیده ای دارد. به همین دلیل خمت از ما بهترین و باتجربه ترین تعمیرکار پکیج آریستون را برای رفع مشکلات پکیج آریستون ، عیب یابی پکیج آریستون و تنظیم پکیج آریستون و .. در خدمت شما قرار میدهد .پس در صورت عیب یابی پکیج آریستون با خیال راحت روی خدمت از ما حساب کنید. تعمیر پکیج آریستون ARISTON و عیب یابی پکیج آریستون مانند هر پکیج دیواری دیگر از تخصصی ترین موارد تعمیر پکیج است.



تعمیر پکیج آریستون نیازمند مهارت تعمیرکار است


هر پکیج دیواری از هر برندی که باشد ، دیر یا زود به تعمیر پکیج و تعویض قطعات نیاز پیدا می کند. پکیج آریستون یک برند ایتالیایی است به همین دلیل ، تعمیر پکیج آریستون و یا عیب یابی پکیج آریستون مهارت خاصی را طلب می کند. بسیاری از کسانی که با ما تماس می گیرند مشکلاتی از جنس روشن نشدن پکیج آریستون و خرابی پکیج آریستون است. لازم است بدانید که یک تعمیرکار با تجربه و با مهارت بالا ، به لیست خطاهای پکیج آریستون تسلط کافی دارد و آن قدر تعمیرات پکیج آریستون را انجام داده است که با اولین بررسی ها می تواند در زمان خیلی کم به تعمیر و یا سرویس پکیج بپردازد.


رفع مشکلات پکیج آریستون و خرابی پکیج آریستون


به دلیل این که پکیج دیواری آریستون ساخت کشور ایتالیا است ، قیمت قطعات پکیج دیواری آریستون نسبت به پکیج های دیگر موجود در ایران کمی بالاتر است و از نظر ساختاری با آن ها تفاوت می کند. پس تعمیر پکیج آریستون هم با مدل های دیگر پکیج دیواری کمی تفاوت دارد و نیاز دارد تا فردی که برای عیب یابی پکیج آریستون برای شما فرستاده می شود ، به تمامی مشکلات پکیج آریستون و تعمیر پکیج وارد باشد و با قطعات اصلی و اورجینال به رفع خرابی پکیج آریستون بپردازد.


 اصلی ترین مشکلات پکیج آریستون


❓ پکیج آریستون روشن نمی شود .


❓ کار کردن مداوم دستگاه بدون استفاده از آن


❓ نشتی آب از زیر پکیج


❓ کم شدن فشار آب گرم


❓ گرم نشدن رادیاتور و شوفاژ ها


در صورت بروز هر یک از ایرادات فوق در پکیج برای تعمیر پکیج آریستون اقدام کنید تا مشکلات بزرگ تری برای سیستم گرمایشی شما پیش نیاید.



علت خرابی پکیج آریستون


چرا پکیج آریستون آب را به خوبی گرم نمی کند ؟


گرم نشدن آب می تواند به چند علت عمده رخ دهد. تعدادی از این علت ها مانند کم بودن ارتفاع شعله پکیج ، خرابی برد کنترل دستگاه ، اشکال در پمپ پکیج دیواری یا دودکش نامناسب سیستم می باشند. توجه داشته باشید که افراد مبتدی و بدون تخصص نمی توانند اقدام به تعمیر پکیج آریستونو عیب یابی پکیج آریستون کنند. یک تعمیرکار پکیج با بررسی تمامی این موارد ، پکیج شما را بدون هیچ گونه نقصی تحویل شما می دهد.


علت خوب کار نکردن سیستم گرمایشی چیست؟


یکی از مشکلات پکیج آریستون این است که با وجود این که آبگرمن روشن می شود و آب را نیز گرم می کند اما رادیاتورها و شوفاژ ها گرمای خوبی ندارند. قبل از این که پکیج را بررسی کنید یا برای تعمیر پکیج آریستون اقدام کنید ، رادیاتور شوفاژ را نیز به یک متحصص بدهید تا هواگیری انجام دهد. دیگر علت ها را باید در پکیج دیواری خود بجویید و عیب یابی پکیج را در نزدیک ترین زمان ممکن انجام دهید.