تعمیر پکیج سرویسی است که به صورت محلی نیز ارائه می گردد، به عنوان مثال تعمیر پکیج غرب تهران یکی از سرویس های محلی است که مخصوص ساکنین غرب تهران می باشد. از دغدغه ها و نگرانی های کسانی که ساکن غرب تهران هستند، چگونگی دریافت خدمات تعمیر پکیج غرب تهران ( تعمیرات پکیج غرب تهران ) در اولین فرصت و کمترین زمان ممکن می باشد. تعمیر پکیج سرویسی است که در دسته تعمیرات سیستم گرمایشی قرار می گیرد. در صورتی که در هنگام تعمیرات نیاز به تعویض قطعات پیدا شد، نگران کیفیت قطعات استفاده شده نباشید زیرا تعمیرکار پکیج از بهترین قطعات برای تعویض استفاده خواهد کرد.


چگونه می توان درخواست تعمیر پکیج غرب تهران را ثبت نمود؟

هنگامی که شما تلفن خود را برداشته و با خدمت از ما تماس می گیرید، به بخش پاسخگویی وصل می شوید و با یکی از کارشناسان پاسخ گویی صحبت می کنید. اگر درخواست خود را تحت عنوان تعمیر پکیج غرب تهران مطرح کنید، کارشناسان ما نزدیک ترین تعمیرکار پکیج در غرب تهران را پیدا کرده و به محل مورد نظر شما می فرستند. هنگامی که تعمیرکار پکیج به محل مورد نظر شما رسید و شروع به تعمیر پکیج ، تعمیر پکیج دیواری ، تعمیر آبگرمکن دیواری و … نمود، اگر نیاز به قطعه مخصوص برای تعمیر باشد، تعمیر کار پکیج بهترین قطعه و سازگار ترین آن را با توجه به نوع پکیج انتخاب کرده و برای شما نصب می نماید.


 چرا سرویس تعمیر پکیج غرب تهران را از خدمت از ما سفارش دهم؟

هدف خدمت از ما ارائه خدمات در سراسر ایران به با کیفیت ترین حد ممکن می باشد. سرویس کاران خدمت از ما به صورت گزینشی استخدام می شوند و در نهایت طی یک سری تست هایی که انجام می شود، خدمت از ما بهترین ها را انتخاب خواهد کرد. یکی از این تست ها نظر خواهی از مشتریان عزیز است. مشتریان عزیزی که در خواست سرویس از خدمت از ما می کنند، پس از انجام کار کارشناسان پاسخ گویی با آن ها تماس خواهند گرفت و در مورد کار انجام شده نظر مشتری را جویا می شوند.


تعمیرکار پکیج قادر به حل چه مشکلاتی می باشد؟

تعمیر کارپکیج قادر به حل تمام مشکلات پکیج می باشد. در زیر می توانید مشکلاتی که به دست تعمیرکار پکیج حل می شود  را مشاهده کنید.



صدای نامناسب یا بلند مبدل حرارتی پکیج دیواری

علت ها : تنظیم نبودن شیر برقی گاز دستگاه – هواگرفتن دستگاه – رسوب گرفتن دستگاه – خراب شدن مبدل حرارتی یا پکپ آب- مشکل در سنسور های حرارتی پکیج دیواری


 

روشن شدن پکیج دیواری به صورت انفجاری (معمولا با صدای بلند)

علت ها : تنظیم نبودن حداکثر فشار گاز شیربرقی پکیج – تنظیم نبودن فاصله الکترود جرقه زن تا سطح مشعل – شکستگی الکترود جرقه و کابل آن – خرابی ترانس جرقه – خرابی برد کنترل پکیح – گرفتگی دودکش – نامناسب بودن تبدیل دود



پدیدار شدن دوده و یا تغییر رنگ دستگاه

علت ها : عدم تهویه مناسب پکیج – عدم خروج کامل دود – عدم تنظیم شیر برقی گاز


عدم گرمایش شوفاژ ها

علت ها : وجود هوا در شوفاژ – مشکل در مدار پکیج – نشتی شوفاژ – نشتی لوله کشی



روشن نشدن پکیج دیواری

علت ها : خرابی سیستم برقی پکیج – مشکل در مدار پکیج


 

مشکلاتی که در بالا مطرح شد به علاوه کارنکردن مدار گرمایش پکیج ، کم شدن فشار اب پکیج دیواری ، خاموش و روشن شدن مرتب پکیج و … جزو مشکلات رایج پکیج ها است. تعمیرکار پکیج قادر است تا مشکلاتی مانند مشکلات بالا و مشابه آن ها را حل نماید.