کار کاشی کاری در تهران :

کار کاشی کاری در تهران ، با اعزام بهترین و ماهرترین کاشی کار در تهران و انجام بهترین و با کیفیت ترین کاشی کاری در تهران برای ساکنین عزیز تهران از سوی شرکت خدمت از ما ارایه می گردد . قابل‌ذکر است که ما در مجموعه خدمت از ما بهترین و باتجربه‌ترین کاشی کاران و استادهای کار کاشی کاری در تهران را برای خدمت‌رسانی به شما عزیزان  گرد هم آورده‌ایم ، تا با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت کاشی کاری ساختمان در تهران در سریع‌ترین زمان تمامی امور کاشی‌کاری ساختمان شمارا انجام دهیم .

 

کاشی و انواع کاشی :

کاشی یکی از انواع مصالح ساختمانی است . کاربردهای کاشی کاری ساختمان اعم از : نمای بیرونی ساختمان و یا دکوراسیون داخلی می باشد . میتوان در مناطقی مانند کاشی کاری آشپزخانه ، کاشی کاری سرویس بهداشتی و یا اتاق ها و سایز مناطق داخلی خانه کاشی کاری انجام داد . کاشی ها از جنس سرامیک ( سرامیک کاری )، سنگ ( سنگ کاری )، فلز و یا حتی شیشه ( کاشی کاری با شیشهیا کاشی کاری شیشه ای ) می باشند . کاشی می‌تواند در سقف ، دیوار ، کف و یا در هر مکان دیگر استفاده شود.

 

انواع کاشی کاری : 

کاشی‌ کاری در انواع کاشی کاری مدرن ، کاشی کاری سنتی ، کاشی کاری ساده و … انجام می شود . کاشی کار از مدل‌های مختلفی از کاشی قبیل : آجری ، سرامیکی ( لعاب‌دار و بدون لعاب ) ، موزاییکی ، پرسلانی ، سنگ‌فرش  ، معدنی و … در این کاشی کاری ها استفاده می کند  .

 


 

تفاوت کاشی و سرامیک :

در سرامیک ، لعاب رویی از جنس سرامیک است که در اصل به آن کاشی سرامیکی گفته می‌شود . در مقابل رویه کاشی را ماده‌ای شیشه‌ای تشکیل می‌دهد.

 

اصول کاشی‌کاری :

 

کاشی کار در تهران ( نصاب کاشی )خدمت از ما دقت دارد که حتماً موارد زیر رعایت شود :

 

  • فاصله رد نخ هایی که بر روی دیوار در بندکشی‌ برای انجام کاشی کاری رسم شده ، باید همه هم‌اندازه باشند .
  • گوشه‌های کار در حین کاشی کاری کاملاً 90 درجه باشد .
  • پذیرایی ، هال و اتاق‌خواب‌ها نباید شیب دار باشد و از طرفی شیب حمام آشپزخانه و سرویس بهداشتی باید برای کاشی کاری مناسب باشد .
  • در کنار درها باید به نحوی تراز کاشی ها و دیوار و کف صورت بگیرد که امکان استفاده از فرش وجود داشته باشد .