از خدمات شرکت خدمات اسباب کشی می توان به مواردی مثل بسته بندی اثاثیه منزل، بسته بندی اثاثیه سنگین و هم چنین پس از اسباب کشی نیز به چیدمان وسایل منزل اشاره نمود. شما می توانید اثاث کوچک را توسط وانت بار حمل کنید.

خدمات بسته بندی در باربری و اتوبار :

بسته بندی می تواند یکی از سخت ترین مرحله های اثاث کشی باشد. به خاطر همین است که باربری و اتوبار  آماده ارائه خدمات بسته بندی به مشتریان باربری است. مهم نیست که چگونه از باربری و اتوبار  کمک می خواهید باربری و اتوبار  به صوت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مشتریان باربری است.

بسته بندی اثاثیه منزل:

بسته بندی اثاثیه منزل یکی از دشوار ترین کارها است، پس به باربری و اتوبار  اجازه بدهید که تیم حرفه ایی باربری و اتوبار  بدون وارد شدن کوچکترین خسارات تمامی اثاثیه و کالاهای شما عزیزان را بسته بندی کرده. باربری و اتوبار  برای بسته بندی از کارتونهای سه لایه و چهار لایه استفاده می کنند که از آسیب دیدن اثاثیه در زمان جابه جایی جلو گیری می کنند.

بسته بندی اثاثیه سنگین و حساس:

ممکن است شما برای بسته بندی اثاثیه خود نیازی به کمک باربری و اتوبار  نداشته باشید. اما اگر برای بسته بندی وسایل شکستنی و وسایل سنگین و غیر قابل جابه جایی نیاز به کمک دارید باربری و اتوبار  می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن و با استفاده از انواع فوم های ضربه گیر و با استفاده از روشهای استراچ رپ و بابل رپ در کوتاه ترین زمان ممکن اثاثیه مانند یخجال، مبلمان، ماشین لباسشویی..... را بسته بندی و جابه جا کرده.

بسته بندی لباس و پارچه های ابریشمی:

در باربری و اتوبار  برای بسته بندی و پارچه های ابریشمی و لباس از کارتونهای رگال دار استفاده می کنند این کارتونها مانند یک کمد کوچک عمل می کنند که از چروکی و کثیفی لباسها و پارچه های ابریشمی جلوگیری می کند.