وانت بار شیراز یکی از وسیله های حمل بار می باشد که با آن می توان بارها را به صورت شهری و بین شهری جابجا نمود. شما با وانت بار شیراز میتوانید بارهای خود را به صورت اقتصادی جابجا کنید.

اگر به دنبال وانت بار شیراز غرب تهران هستید در جدول زیر شماره تلفن پیک وانت غرب تهران وانت بار شیراز و باربری نیسان بارغرب از جمله لیست وانت بار شیراز پونک، لیست وانت بار شیراز شهرک غرب، لیست وانت بار شیراز مرزداران، لیست وانت بار شیراز بلوار فردوس آمده است. اگر به دنبال اجاره وانت بار شیراز ارزان هستید یا قیمت نیسان بار غرب تهران را می‌خواهید براساس نرخ مصوب اتحادیه اتحادیه وانت بار شیراز تهران تعرفه وانت بار شیراز غرب تهران و کرایه نیسان بار تهران به شرح زیر است. برای اطلاعات بیشتر درباره باربری، اجاره وانت غرب تهران و باربری و وانت بار شیراز غرب تهران با ما همراه باشید.

کرایه وانت بار غرب تهران

کرایه وانت بار

تعرفه اسباب کشی 97 ( تعرفه اسباب کشی برون شهری )

نرخ کرایه نیسان بار بین شهری 97 ( نرخ کرایه نیسان بار بین شهری ) 

نرخ اسباب کشی درون شهری 97 ( نرخ اسباب کشی درون شهری ) 

تعرفه وانت بار 97 ( تعرفه وانت بار )

نرخ وانت بار شیراز پیکان برای دو ساعت اول 30 هزارتومان

نرخ نیسان برای دو ساعت اول 50 تومان هزارتومان

بعد از دو ساعت به ازای هر ساعت اضافی مبلغ 15 هزارتومان وانت و 25 هزارتومان نیسان دریافت می‌شود

اگر مقصد خارج از محدوده باشد (مثلاً از غرب به شرق تهران) 20 درصد به مبلغ کل کرایه افزونه می‌شود.

ظرفیت وانت 600 تا 700 کیلوگرم و ظرفیت نیسان 2 تن می‌باشد

هزینه دستمزد کارگر به ازای سه ساعت 30 هزارتومان است.


وانت بار شیراز بین شهری

نرخ وانت بار شیراز برای خارج تهران و از تهران به شهرستان در مطلب کرایه وانت بار شیراز بین شهری آمده است. برای وانت بار شیراز و نیسان بار بین شهری به مطلب شماره تلفن باربری های غرب تهران و حمل اثاثیه منزل غرب تهران و مجموعه مطالب سایت ما در مورد باربری غرب مراجعه کنید.

از وانت بار شیراز مجاز استفاده کنید

اگر قصد جابجایی بار و حمل کالا یا اسباب کشی با وانت بار شیراز غرب تهران و نیسان بار را دارید بهتر است از موسسسات باربری مجاز استفاده کنید. مزیت استفاده از وانت تلفنی و باربری های مجاز این است که در صورت دریافت مبلغ خارج از عرف یا آسیب دیدن وسایل خود قادر خواهید بود از آن‌ها نزد اتحادیه شکایت کنید و اقامه دعوا کنید.