اثاث کشی و حمل اثاثیه منزل خود دارای فوت و فن ها و نکاتی می باشد. ما در زیر سعی کرده ایم در قالب نکاتی بتوانیم اسباب کشی را برای شما راحت کنیم. از این نکات جهت باربری هم می شود استفاده نمود.

 

 

5  راهنمایی برای حمل اثاثیه منزل تهران

کرایه وانت بار

تعرفه اسباب کشی 97 ( تعرفه اسباب کشی برون شهری )

نرخ کرایه نیسان بار بین شهری 97 ( نرخ کرایه نیسان بار بین شهری ) 

نرخ اسباب کشی درون شهری 97 ( نرخ اسباب کشی درون شهری ) 

تعرفه وانت بار 97 ( تعرفه وانت بار )


اثاث کشی و جا به جایی حتی در بهترین شرایط دارای استرس می باشد. روانشناسان در بعضی از موارد اعتقاد دارند که اثاث کشی گاهی از یک طلاق پر استرس تر است. شما می توانید خود را از این استرس با سازماندهی هرچه تمام تر اثاث کشی با استفاده از این 5 روش رها سازید.

 

 

 

کاهش حجم قبل از بسته بندی

 

بعضی از برنامه های اثاث کشی می بایست در بعضی شرایط در شب انجام شوند. معمولا اغلب ما چند هفته یا چند ماه برای آماده شدن برای روز بزرگ جابه جایی فرصت داریم. از این زمان با دور ریختن یا اهدا لباس و وسایل کهنه و فروش وسایلی که قصد انتقال آن ها را ندارید استفاده کنید. این کار ممکن است بیهوده به نظر بیاد اما تمرکز روی گروه خاصی از وسایل بهتر از تمرکز روی مثلا یک اتاق با کلی وسیله می باشد و به اثاث کشی حالت مدیریتی می دهد. به روز باربری فکر کنید که کارتن های کمتری برای حمل بار و در نهایت چیدمان در خانه یا دفتر جدید وجود خواهد داشت.

 

 

 

برچسب ها، بر چسب ها، برچسب ها

 

پیدا کردن کارتن مورد نظر در دریایی از کارتن ها کار بسیار دشواری است. با ایجاد یک سیستم برچسب زنی( موارد داخل و محل قرار گیری موارد داخل جعبه). کارتن حمل بار ، بسیار وسیله مناسب برای مدیریت وسایل شما می باشد. برچسب ها را در تمامی اطراف و مخصوصا روی کارتن بچسبانید. اگر کودکانی دارید که از جا به جایی وسایلشان ناراحت می شوند اجازه دهید خودشات وسایلشان را جمع کنند.

 

 

 

توصیفی باشید

 

خیلی ساده است که فقط وسایل را به داخل کارتن حمل پرت کنید، اما هرگز این کار را نکنید. یک کاغذ و خودکار برداشته به تریب اولویت وسایل را بنویسید.

 

 

 

به عنوان مثال شما به بعضی وسایل آشپزخانه سریع تر احتیاج دارید تا به کتاب ها.

 

 

 

به تریب اولویت کارتن ها رو با اعداد1و2و... یا A, B, ….. مشخص کنید.

 

 

 

وسایل ضروری را برای آخر نگه دارید

 

هیچ چیز بدتر از این نیست که پس از یک روز سخت اثاث کشی نتوانید وسایل ضروری خود مثل مسواک، شامپو، لوازم بازی مورد علاقه کودکان و کابل های شارژ را پیدا کنید. در صورت امکان این گونه وسایل را در ماشین خود نگه دارید. پس این قبیل وسایل را نگه داشته و در انتها بسته بندی نمایید تا در زیر کارتن ها گم نشوند.

 

 

 

اول مبلمان و وسایل بزرگ سپس وسایل شخصی

 

زمانی که موعد باربری می رسد می توانید با کارشناسان اتو باربری در این باره مشورت کنید. در کل می بایست اول وسایل بزرگ بارگیری شوند و سپس وسایل شخصی. زمانی که تمامی مبلمان شما بسته بندی شد و درون ماشین حمل بار قرار گرفت، حال با خیال راحت وسایل شخصی خود را می توانید قرار دهید. زمان تخلیه خاور حمل بار رسیده، وسایل شخصی شما اول و دم دست است. می توانید به جایشان به راحتی انتقال دهید و نیازی به دوباره کاری نیست.