وانت بار یکی از وسیله های حمل بار می باشد که با آن می توان بارها را به صورت شهری و بین شهری جابجا نمود. شما با وانت بار ، نیسان بار و پیکان بار میتوانید بارهای خود را به صورت اقتصادی جابجا کنید.

اگر به دنبال وانت بار غرب تهران هستید در جدول زیر شماره تلفن پیک وانت غرب تهران وانت بار و باربری نیسان بارغرب از جمله لیست وانت بار پونک، لیست وانت بار شهرک غرب، لیست وانت بار مرزداران، لیست وانت بار بلوار فردوس آمده است. اگر به دنبال اجاره وانت بار ارزان هستید یا قیمت نیسان بار غرب تهران را می‌خواهید براساس نرخ مصوب اتحادیه اتحادیه وانت بار تهران  تعرفه وانت بار غرب تهران و کرایه نیسان بار تهران به شرح زیر است. برای اطلاعات بیشتر درباره باربری،  اجاره وانت غرب تهران و  باربری و وانت بار غرب تهران  با ما همراه باشید.

 

کرایه وانت بار غرب تهران

نرخ وانت بار پیکان برای دو ساعت اول 30 هزارتومان

نرخ نیسان برای دو ساعت اول 50 تومان هزارتومان

بعد از دو ساعت به ازای هر ساعت اضافی مبلغ 15 هزارتومان وانت و 25 هزارتومان نیسان دریافت می‌شود

اگر مقصد خارج از محدوده باشد (مثلاً از غرب به شرق تهران) 20 درصد به مبلغ کل کرایه افزونه می‌شود.

ظرفیت وانت 600 تا 700 کیلوگرم و ظرفیت نیسان 2 تن می‌باشد

هزینه دستمزد کارگر به ازای سه ساعت 30 هزارتومان است.

 

وانت بار بین شهری

نرخ وانت بار برای خارج تهران و از تهران به شهرستان در مطلب  کرایه وانت بار بین شهری آمده است. برای وانت بار و نیسان بار بین شهری به مطلب شماره تلفن باربری های غرب تهران و  حمل اثاثیه منزل غرب تهران و مجموعه مطالب سایت ما در مورد باربری غرب مراجعه کنید.

از وانت بار مجاز استفاده کنید

اگر قصد جابجایی بار و حمل کالا یا اسباب کشی با وانت بار غرب تهران و نیسان بار را دارید بهتر است از موسسسات باربری مجاز استفاده کنید. مزیت استفاده از وانت تلفنی و باربری های مجاز این است که در صورت دریافت مبلغ خارج از عرف یا آسیب دیدن وسایل خود قادر خواهید بود از آن‌ها نزد اتحادیه شکایت کنید و اقامه دعوا کنید.