حمل اثاثیه منزل زیر مجموعه اتوبار یا اسباب کشی می باشد. شما با یک تماس می توانید اثاثیه منزل خود را جابجا نمایید. حمل اثاثیه منزل دارای اصولی می باشد که باید به صورت صحیح و دقیق انجام گردد و دارای تجربه خاص خود می باشد.

 

حمل اثاثیه منزل  :

حمل اثاثیه منزل  و حمل بار  و باربری  به یکی از دغدغه ها برای شهروندان ما تبدبل شده چرا که در ذهن آنها این موارد نقش می بندد که کارگر چه نوع کارگری خواهد بود؟آیا کارگران به خوبی می توانند وسایل شکستنی را جابجا کنند؟ هزینه چقدر خواهد اسباب کشی چقدر خواهد شد؟ و سوالاتی از این قبیل .

اتوبار ما با ضمانت نامه رسمی مجری اتوبار حمل اثاثیه منزل در  این اطمینان را به شما می دهد که کالاهایتان به به بهترین نحو جابجا شود و کارگران و کلیه پرسنل ما تا زمان اتمام جابجایی در کنار شما خواهند بود. هدف ما ایجاد خاطره ی خوب از  است.این را مطمئنا امتحان خواهید کرد.

اسباب کشی  :

اسباب کشی  یا اتوبار دارای محاسن زیر می باشد.

 

۱-قیمت حمل اثاثیه منزل

قیمت حمل اثاثیه منزل  توسط ، به قطع یقین از همه جا پایین تر است که برای این امر هم اکنون می توانید از کارشناسان ما در مورد اطلاع از قیمت ها سوال بپرسید.

علت این امر ، استخدام کارگران آماده به کار به تعداد ۴۰ نفر ئ تعداد ماشین آماده به خدمت کامیونت در حدود ۲۰ عدد می باشد. که با سیاست های اتخاذ شده از طرف این شرکت قیمت ها کاهش پیدا کرده است.

 

۲- شرکت اسباب کشی  :

شرکت اسباب کشی در   تحت نظر اتحادیه بوده و متعهد در انجام کلیه امور حمل اثاثیه  می باشد.

۳-ماشین های متنوع :

محیا کردن انواع ماشین های ویژه حمل اثاث  با ۷ متر طول و جادار برای به حداقل رساندن تعداد رفت و برگشت ماشین.

۴-کارگر حمل اثاثیه منزل  متعهد :

کارگران این شرکت با سپردن وثیقه و قرداد رسمی به انجان امور این شرکت می پردازند، لذا تماما سعی بر این دارند که بتوانند رضایت مشتری را جلب نمایند.