باربری جردن در زمینه باربری شهری و بین شهری فعالیت دارد. شما می توانید بارهای خود را به صورت شهری و بین شهری به ما بسپارید. جهت بار های کوچک بین شهری می توانید از وانت بار استفاده کنید.

معتقد است که بهترین راه موفقیت مادی و معنوی احترام و رعایت حقوق شهروندان است و همواره در تلاش است که کیفیت خدمات باربری و حمل و نقل خود رادر بالاترین سطح ممکن ارائه نماید تا خستگی ناشی ازیک اسباب کشی و حمل و نقل را بدست فراموشی بسپارید.

تماس با شرکت حمل و نقل و باربری جردن ارائه دهنده برترین خدمات حمل و نقل شهری و باربری در جردن سریعترین و آسان ترین راه حل برای جابجایی آسان و بدون استرس است.

اگر قصد باربری یا اثاث کشی دارید و تجربه کافی در این زمینه ندارید و یا می خواهید وسیله ای را از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل کنید و یا به هر دلیلی نیاز به خدمات حمل و نقل در جردن دارید، باربری جردن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

 

بسته بندی وسایل در اسباب کشی

باربری جردن مفتخر است با استفاده از جدیدترین فناوری‌ها و موارد اولیه شامل انواع پکیج‌ها و بسته‌بندی‌ها به همراه متخصصان آموزش‌ دیده، در انجام این کار و رفع این مشکلات شما را یاری رسانند. با ارسال درخواست خود به صورت تلفنی، کارشناسان ما، بهترین PACK را بر حسب نیاز شما انتخاب می کنند.

 

حمل و نقل برون شهری

باربری جردن با کادری مجرب و تضمینی در خدمت شما می باشد و شما را در جابجایی و بسته بندی اثاثیه منزل و ادارات و شرکت ها به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل یاری می رساند. دقت، سرعت و اطمینان از مهمترین اهداف ماست. ما شما را یاری می کنیم تا اثاثیه خود را در سریع ترین زمان ممکن و با پایین ترین هزینه و با ایمنی بالا جابجا کنید.

 

اسباب کشی ادارات ، اثاث کشی منازل

باربری جردن پس از سالها ارائه خدمات در امر اسباب کشی و جابجایی اثاثیه منزل اداری و تجاری با کادری از متخصصین مجرب و کامیون های مجهز و مخصوص اثاث کشی و نیز با استفاده از ابزار نوین و مخصوص، بهترین کیفیت را به مشتریان خود هدیه می نماید.رضایت مشتریان از مهمترین دست آوردهای باربری جردن است.

باربری جردن به منظور ارائه خدمات کامل و بهینه به کلیه همشهریان گرامی در سراسر تهران بزرگ و شهرستان های همجوار به ویژه در کل مناطق تهران، امکان مشاوره در بهره مندی خدمات حمل و نقل و اسباب کشی را در سایت خود فراهم آورده است. به همین منظور شما می توانید با تماس با ما ضمن برخورداری از مزایا و شرایط ویژه زمان اسباب کشی را به میل خود انتخاب نمایید.